Enkel dugnad.
Høy fortjeneste.
Ingen risiko.

Enjoy Idrettsrabatten passer for alle!

Vi samarbeider med alt fra store klubber med mange hundre medlemmer, til enkeltlag med ti-femten spillere – i tillegg til en rekke kor, korps og skoleklasser. Årlig bidrar Enjoy Idrettsrabatten med inntekter til over 400 lag og foreninger i Norge.

App i klubbens design

Klubbens logo og klubbens farger integrert i appen.

Hvorfor Enjoy som dugnad?

Ingen risiko for foreningen

Det er full returrett – ikke bare 14-30 dager – men helt til dugnaden er ferdig gjennomført. Betalingen skjer når dugnaden er over, og foreningen betaler kun for det antallet som faktisk er solgt.

Høy fortjeneste per enhet

Av salgssummen på kr 350,- går kr 150,- rett til foreningen. Med en 3-årsavtale økes inntekten ytterligere.

Lang gyldighetsperiode på rabattene

Alle verdikodene har en gyldighetsperiode på 12 måneder. Du har god til å benytte seg av alle rabattene.

Dugnaden gjennomføres når på året det passer foreningen best

Foreningene bestemmer selv når på året dugnaden gjennomføres. Gyldighetsperioden på verdikodene settes til 12 måneder fra salgsstart.

Rask og enkel gjennomføring

Med få enheter per hode, og en app som folk faktisk vil ha, er det enkelt å raskt å selge Enjoy.

Dugnaden gjennomføres når i uken og når på døgnet det passer medlemmene best

Med Enjoy slipper du å sette av kvelder og helger til loppemarked eller til å være kioskvakt. Gjør deg ferdig med dugnaden mens du tar en kaffe med naboen eller spiser lunsj på jobben.

Kjøper man Enjoy støtter man ikke bare foreningen, men får noe igjen selv!

Med Enjoy slipper du å «plage» venner og familie med overprisede produkter av ymse kvalitet, for Enjoy-appen er noe alle trenger og bør ha!

God oppfølging og support

Vårt mål er å få til langvarige samarbeid med våre foreninger. Vi ser derfor verdien av å hjelpe klubbene med å lykkes – fra start til mål.

Hvordan selger medlemmene Enjoy-appen?

Verdikode

Det er gratis å laste ned og utforske appen, men for å få tilgang til alle rabattene må man aktivere appen med en verdikode.

Voucher

Det er veldig greit for medlemmene å ha med seg noe fysisk å vise frem og overlevere når de selger. Voucheren er en liten brosjyre i A6-format som forklarer hvordan man tar i bruk Enjoy. Voucheren inneholder også verdikoden som er skjult bak et skrapefelt. Medlemmene selger altså voucherne.

Hvordan selger medlemmene Enjoy-appen?

Verdikode

Det er gratis å laste ned og utforske appen, men for å få tilgang til alle rabattene må man aktivere appen med en verdikode.

Voucher

Det er veldig greit for medlemmene å ha med seg noe fysisk å vise frem og overlevere når de selger. Voucheren er en liten brosjyre i A6-format som forklarer hvordan man tar i bruk Enjoy. Voucheren inneholder også verdikoden som er skjult bak et skrapefelt. Medlemmene selger altså voucherne.

Hvordan gjennomføres Enjoy-dugnaden?

Foreningen bestiller et visst antall vouchere

Siden det er full returrett, er det ikke noe poeng for oss å blåse opp tallene. Vi ønsker å komme frem til riktig antall for dere, slik at samtlige vouchere blir solgt.

Voucherne leveres på døren eller per post

Vi leverer voucherne der det måtte passe dere, som oftest på klubbhuset eller hos dugnadsansvarlig. I forkant får dere oversendt alt dere trenger av markeds- og informasjonsmateriell.

Foreningens medlemmer selger Enjoy

Vi anbefaler en salgsperiode på fjorten dager fra medlemmene mottar guidene.

Eventuell retur av usolgte vouchere

Dersom dere skulle ha noen vouchere til overs, sendes disse til oss. Det er også mulig å bestille flere vouchere. Det er det mange som gjør.

Foreningen betaler oss

Dere betaler oss først etter at salget er over og dere har fått inn pengene fra medlemmene. Dere betaler kun for det faktiske antallet dere har solgt. Altså, ingen risiko.

Hvordan gjennomføres Enjoy-dugnaden?

Foreningen bestiller et visst antall vouchere

Siden det er full returrett, er det ikke noe poeng for oss å blåse opp tallene. Vi ønsker å komme frem til riktig antall for dere, slik at samtlige vouchere blir solgt.

Voucherne leveres på døren eller per post

Vi leverer voucherne der det måtte passe dere, som oftest på klubbhuset eller hos dugnadsansvarlig. I forkant får dere oversendt alt dere trenger av markeds- og informasjonsmateriell.

Foreningens medlemmer selger Enjoy

Vi anbefaler en salgsperiode på fjorten dager fra medlemmene mottar guidene.

Eventuell retur av usolgte vouchere

Dersom dere skulle ha noen vouchere til overs, sendes disse til oss. Det er også mulig å bestille flere vouchere. Det er det mange som gjør.

Foreningen betaler oss

Dere betaler oss først etter at salget er over og dere har fått inn pengene fra medlemmene. Dere betaler kun for det faktiske antallet dere har solgt. Altså, ingen risiko.

Hvilken avtale passer for dere?

Hvilken avtale passer for dere?

Standard 1-årsavtale

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 150,-
  • Full returrett på samtlige vouchere – ingen risiko
  • Voucher og app leveres i standard Enjoy-design.

Standard 3-årsavtale

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 165,-
  • Foreningen er bundet til å selge et visst minimumsantall – lav risiko.
  • Voucher og app leveres i klubbdesign – klubblogo på voucher, og klubblogo og knapper i foreningens farger integrert i appen.

3-års sponsoravtale

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 150,-
  • Sponsorinntekt: NOK 25,- per solgte enhet
  • Foreningen er bundet til å selge minimum 500 vouchere – lav risiko.
  • Voucher og app leveres i klubbdesign – klubblogo på voucher, og klubblogo og knapper i foreningens farger integrert i appen.

Standard 1-årsavtale

 

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 150,-
  • Full returrett på samtlige vouchere – ingen risiko
  • Voucher og app leveres i standard Enjoy-design.

Standard 3-årsavtale

 

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 165,-
  • Foreningen er bundet til å selge et visst minimumsantall – lav risiko.
  • Voucher og app leveres i klubbdesign – klubblogo på voucher, og klubblogo og knapper i foreningens farger integrert i appen.

3-års sponsoravtale

  • Inntjening per solgte enhet: NOK 150,-
  • Sponsorinntekt: NOK 25,- per solgte enhet
  • Foreningen er bundet til å selge minimum 500 vouchere – lav risiko.
  • Voucher og app leveres i klubbdesign – klubblogo på voucher, og klubblogo og knapper i foreningens farger integrert i appen.

Prøv Enjoy før du inngår en lengre avtale

Prøv Enjoy før du inngår en lengre avtale

Vi tilbyr et prøveår før foreningen binder seg til en lengre avtale. Det foregår slik:

  • Det første året inngår dere en «standard 1-årsavtale» med opsjon på en 3-årsavtale.
  • Først når dugnaden er gjennomført tar foreningen stilling til hvilken avtale dere ønsker.
  • Dersom dugnaden mot formodning ikke skulle bli en suksess, forholder vi oss til 1-årsavtalen og dens betingelser og avslutter samarbeidet.
  • Dersom foreningen er fornøyd med Enjoy, så inngår vi en 3-årsavtale, der den allerede gjennomførte dugnaden inngår som «År 1». Slik får foreningen maksimal fortjeneste fra dag en.

Vi har samme mål som dere – å lykkes med dugnaden

Med full returrett, betaling i etterkant, samt oppgjør kun for faktisk antall solgte enheter, er vi helt avhengige av at foreningene lykkes med salget. Vi hjelper dere derfor gjennom hele dugnaden fra start til mål.
Nøkkelen til suksess er derfor god Informasjon til alle som er involvert i dugnaden, både de som er med i organiseringen og de som skal selge.
Dugnaden steg for steg – vår ”oppskrift” på hvordan dugnaden bør organiseres, se eksempel.

Informasjonsmail – sendes ut til medlemmene i forkant av dugnaden, se eksempel.

Salgsbrev – informasjonsskriv som deles ut til de som skal selge sammen med guidene, se eksempel.

Salgsplakat – kan henges opp på klubbhuset eller i nærbutikken, se eksempel.
Facebook-innlegg – bilde og tekst som kan legges ut 3-4 ganger i året, eksempelvis i forbindelse med julehandelen, se eksempel.

Vi har samme mål som dere – å lykkes med dugnaden

Med full returrett, betaling i etterkant, samt oppgjør kun for faktisk antall solgte enheter, er vi helt avhengige av at foreningene lykkes med salget. Vi hjelper dere derfor gjennom hele dugnaden fra start til mål.
Nøkkelen til suksess er derfor god Informasjon til alle som er involvert i dugnaden, både de som er med i organiseringen og de som skal selge.

Dugnaden steg for steg – vår ”oppskrift” på hvordan dugnaden bør organiseres, se eksempel.

Informasjonsmail – sendes ut til medlemmene i forkant av dugnaden, se eksempel.

Salgsbrev – informasjonsskriv som deles ut til de som skal selge sammen med guidene, se eksempel.

Salgsplakat – kan henges opp på klubbhuset eller i nærbutikken, se eksempel.
Facebook-innlegg – bilde og tekst som kan legges ut 3-4 ganger i året, eksempelvis i forbindelse med julehandelen, se eksempel.

Bestill dugnad

Ønsker du mer informasjon eller har du allerede bestemt deg for å selge Enjoy, så ser vi frem til å prate med deg. Kontaktopplysninger finner du her. Du kan også fylle ut skjemaet under, så hører du fra oss innen kort tid.